Helgen, 30/4-1/5
2011-05-01 / 19:10:35 / Allmänt

Se upp för ett inlägg till!
I lördags (igår) var planerna fullproppade. Dagen började med att vara funktionär på Viarps reg hopptävling. Fotade även en massa bilder på vissa ryttare, dock orkar jag inte fixa med alla bilder nu, har laddat upp bilder på facebook på dom jag känner tävlat. Sen runt ett åkte jag från Viarp till Skotti, går ut till hagen och där ligger han och rullar sig, hehe :P Fixar han och rider för att möta Nilla och Elvan, sen red vi ut tillsammans vid ån. Gud va kul Skotti tyckte det var, öronen fullt spetsade framåt och full fart i galopp. Underbart eller vadå? ♥

Efter vår uteritt mockade jag, sen kom Nilla och vi hjälptes åt med massa fix och hade hur kul som helst i stallet. Stack hem, sen bar det iväg till stan med en massa girls och vi hade super kul, ett måste att göra om :) Sov över hos Emma och Tina, för att sen idag (söndag) vara fotograf och funkis på Viarp igen. Grattis till Tina som blev 2a, Emma som blev 3a och Louise som blev felfri i avd. B i LC klassen! :D
Kortfattat: En helt j***a awesom helg!








Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?