Happy Hugo 11/5
2011-05-11 / 18:37:54 / Allmänt

Måste först och främst berätta att detta har varit en total chill dag, vilket som såklart gillas! Inga lektioner på skolan då dom andra i klassen var på skol-os (fotboll), vilket jag skulle varit på och "hejjat" på dom som spelade, men rider ju hellre.
Så tog bussen hemmifrån runt 12 tiden och var på HFRK vid 13.30 ca. Och + på det hela var det bara jag och Johanna som red idag då alla andra var borta, vilket är ännu mer härligt! :D Så vi red bort till fältet och hoppade, och Hugo var såå fin! Hoppade allt utan problem, blev nåt knas-språng på ett hinder men annars så hoppade han superfint på alla andra hinder! Så jag är såå nöjd över min älskling idag! ♥
Hoppade även diket på väg tillbaka, sen joggade vi av ponnisarna i PD och även då gick Hugo som en ängel. Hade ju martingalen pga hoppningen och Hugo brukar inte vara så lugn och sansad efter hoppningen, så ni anar inte hur nöjd jag är efter dagens ridning.


bild på världens finaste efter söndagens hopptävling på HFRK.
utan dig är jag ingenting, i love you ♥





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?