Gud vilken update, fy på mig!
2011-05-01 / 18:54:56 / Allmänt

Sämst update på länge, men jag har bara inte orkat blogga faktiskt. Hur som helst, så red jag Hugo i onsdags (27/4) Och vi hade dressyr utomhus, helt underbart väder var det ute! Vi red rätt upp rätt mkt, för att kunna hålla hästarna rakriktade. Hugo ville inte riktigt som jag i början, han vara bara allmänt pigg och lyssnade inte på mig alls nästan. Det vara bara fart, fart och ännu mer fart. På slutet när vi travade av satt jag ner och jobbade han lite, och gud vad fin han blev! :) Gick super fint och i ett lagom tempo, det är så vi vill det ska vara hela tiden. Och sen måste jag jobba på mina händer, så fort han spänner sig och blir stark gör jag exakt samma i armarna.


men han är fortfarande lika fin som alltid. ♥


Sen åkte jag till Skotti direkt efter ridningen med Hugo, mockade först och fixade, så det hann blev lite svalare. Red ut en liten runda i skritt, trav och galopp och Skottas lyssnade superbra, duktig är han! :)







Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?