Godmorgon på er alla!
2011-05-03 / 08:46:03 / Allmänt

Jag vaknade för ett bra tag sen, men ja- vissa av er kanske precis vaknat? Själv sitter jag i skolan och har SO, men när jag kommer hem har jag faktiskt en massa bilder som jag tänkt försöka lägga upp här på bloggen, bland annat från Påskshowen på Viarp, och kanske från hopptävlingarna i helgen på Viarp. Sen har jag några ovisade bilder på Skotti som är rätt fina, dom kanske ni också vill se? :)



Sen imorgon är det ridning på HFRK, längtar efter att få träffa Hugo igen. Min lille prins. ♥ Hur som helst, vi hörs mer när jag kommit hem efter en heldag i skolan.


♥ SKRIVET AV Rebecca

Vi har en tävling där du kan vinna ett par ridhandskar, var gärna med! http://ridersjumping.blogg.se/2011/may/bloggtavling-2.html#comment



Kram :)! Och ursäkta om du ej vill ha sådana kommentarer.

DATUM: 2011-05-03 | TID: 15:07:59
BLOGG/HEMSIDA: http://ridersjumping.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?