Varit på sm hoppningen nu.
2011-03-12 / 18:14:24 / Allmänt

Ja, som rubriken lyder va ju jag på sm hoppningen idag med Emma och Becca. Fick även med mig ett par ridbyxor hem. Fotade en massor, så bilder kommer senare ikväll :) Önskar jag haft lite mer pengar, var såå många saker till jag lätt hade tatt med mig hem om bara plånkan varit lite mer full och mindre tom ;) Super nice att ha v.i.p. band så man kan gå runder överallt, stod oxå o chillade lite i vip tornet och drack alkisfri cider och käkade chokladmuffins med mina härliga tjejer :)








egentligen är jag lite skeptisk att rida i oskodda ridbyxor, gillar bättre helskodda men dom är ju bara så fina! (kan ju kanske bero på att jag älskar rött ;))





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?