Update
2011-03-09 / 20:08:10 / Allmänt

Har varit så grymt trött idag, kom hem efter skolan o hfrk o la mig på soffan och sov ett litet tag, åh va skönt! :) Skolan var soft, gjorde inte mycket, sen åkte vi till hfrk, teorin va om "stilhoppning" Vi kollade på en film om det, & det var intressant. För det är sånt man ofta tänker på när man ser andra rida och dömmer andra, men själv är jag inte så bra på den fronten. Har mycket med min sits i både dressyr och hoppning jag måste verkligen förbättra. Bland annat; skänklarna- mina fötter pekar ut och Nilla säger till mig heela tiden, men det bara blir så. Så det mååste förbättras. Händerna; Håller oftast händerna lite brett isf för att hålla ihop dom, även här måste jag förbättra det. och blicken (!); vad finns det o säga? UPP MED BLICKEN IST. ;)

Aja, efter teorin gick jag ner till min älskling, blev några mobilbilder på han, men han är lika söt som alltid. :)




prins Hugo, my love. ♥


♥ SKRIVET AV NellieB

sv. tack så mycke för ditt sjukt fina stöd.

Ja ble rejält groggy å skakig i kroppen. Men satte mej vid sidan en liten stund. Sen hoppa ja upp å tog ett språng. D va lixom i slutet av träningen så vi åkte hem sen. Men ja har varit lite öm i nacken idag.



Kram <3

DATUM: 2011-03-09 | TID: 20:36:09
BLOGG/HEMSIDA: http://nellieberntsson.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?