Spara pengar
2011-03-11 / 14:33:01 / Allmänt

Ja, det är något jag inte alls är bra på. Såfort jag fått pengar känner jag ett behov av att slänga ut dom på en massa skit. Fast att jag har en hel lista på saker jag vill ha ;) Nu har jag dock blivit bättre på det, att spara pengarna. Och till sommaren hoppas jag att ha ett litet sommarjobb så man kan tjäna lite extra, letar lite då och då efter nåt ställe att få nåt jobb under sommaren, men det går väl lite sådär. :P 

Ridsaker är ju det mesta som står på min "vill ha" lista, och såklart är det ju det som är dyrast. Men man får ta och tänka lite på vad som är viktigast att köpa. :)

Har ni något bra sätt att spara pengar på?



♥ SKRIVET AV Lina - en 20årig djurtokig tjej

Jag lägger lite pengar på ett sparkonto o tvingar mig själv att INTE använda dom :P

DATUM: 2011-03-11 | TID: 15:54:00
BLOGG/HEMSIDA: http://nonelikeme.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?