min prins, föralltid.
2011-03-04 / 23:04:59 /

Ja, ni kanske inte vet detta, så kan berätta lite för er innan själva händelsen kommer.

Jo, jag rider ju på HFRK, men det är bara med skolan. Vi har en "ridprofil" där man får rida gratis på hfrk en gång i veckan, och förra terminen började jag rida Hugo, som jag blev förälskad i direkt. Men... Efter sommaren ska min skola läggas ner :(
http://hd.se/helsingborg/2011/03/04/kanslosamt-beslut-om/
Helt sjukt tråkigt, för Kubikskolan ska ta över, och jag åker 40 minuter varje morgon till skolan kl. 06.45 och 40 minuter hem bara för att kunna få rida på hfrk och kunna lära mig ännu mer, och det har jag oxå gjort på dessa 3½ termin som gått nu.

Så ja, det jag skulle säga- Nu efter sommaren kommer jag aldrig mer få sitta på Hugo's rygg. Ni anar inte så hemskt det är? Jag verkligen älskar Hugo. Han betyder allt för mig, o nu efter sommaren kommer jag nästan aldrig mer få se han, för jag kmr knappt vara där så ofta om jag inte rider där eller är medlem där.
Usch, tanken är skrämmande, min älskade prins Hugo. Vi ska ta vara på vår tid nu, en drygt halv termin kvar. Du & Jag. Vi två. ♥


det finns inget jag älskar mer än denna ponnyn, lovar er. <3

♥ SKRIVET AV Madeleine Johansson

varför börjar du inte rida lektion där? <3

DATUM: 2011-03-04 | TID: 23:48:03
BLOGG/HEMSIDA: http://showjumpers.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Julia Brännborn

du jag har lika dant, jag slutade där i höstas och Krille va min lilla älskling och ff men jag få tyvärr inte rida han mer som är så pass hemskt att jag mår skit dåligt av det... jag vet hur det är <3

finns alltid oavsett.. trotts att vi knappt känner varandra <3

DATUM: 2011-03-05 | TID: 09:46:35
♥ SKRIVET AV Madeleine Johansson

ahaaa :p

DATUM: 2011-03-05 | TID: 21:40:01
BLOGG/HEMSIDA: http://showjumpers.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?