Lördag.
2011-03-05 / 21:41:11 /

Heey alla roliga bloggläsare ! :D Idag har jag typ städat, sen åkte jag till mormor och morfar och firade lite där, sen lite innan tre åkte jag hem och bytade om, sen åkte vi och hämtade Tina, och åkte till älskade Skottis ♥ Red lite i paddocken, hoppade även nåt räcke lite, i slutet gick det såå bra ! :D Och sen låg det på typ 1 meter, hehe :) Tina fotade en massor med bilder, som vi laddade upp på min data, men såklart ska internet inte funka... Så nu sitter vi vid mammas data, och kan tyvärr inte ladda upp bilderna här :( Lovar er att dom kommer när internet funkar ! :)

Nu sitter vi här vi datan, ska blogga lite sen kanske det är dags att nanna ? Ska ju upp tidigt imrn o tävla :D Aja, hörs mer imrn, önska mig lycka till inför tävlingen tycker jag :)






Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?