Kass update- jag vet.
2011-03-10 / 22:02:12 / Allmänt

Asså det är något stort fel på mitt internet, det vill bara inte fungera med mig .. :( Aja, nu funkar det förhoppningsvis så att jag kan publicera detta inlägget till er ;)


 

Stack hem från skolan idag, har blivit sjuk igen- förkylning. Så imorgon stannar jag hemma från skolan och bara tar det lugnt, ser till att vara frisk till på lördag då det är sm hoppningen och jag ska fota en massor, så bilder kommer sen på lördag kväll eller söndag :)
& som jag sa innan så vill bara inte det trådlösa internetet nu, så ni för nöja er med detta tråkiga inlägget, tills vidare. Imorgon hoppas jag det funkar bättre så att ni kan få er en schysst update!


♥ SKRIVET AV beatrice

DATUM: 2011-03-11 | TID: 15:57:05
BLOGG/HEMSIDA: http://beatriceks.blogg.se/
♥ SKRIVET AV beatrice

Vilken härlig bild, och då är vi två som är hemma och sjukar oss ;)

DATUM: 2011-03-11 | TID: 15:57:28
BLOGG/HEMSIDA: http://beatriceks.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?