Inget internet | Skottas 21/3
2011-03-22 / 07:54:44 /

Så därför är det total kass update, grymt ledsen, ska se om man kan försöka fixa det på nåt mysko sätt men ja. Har ju en massa bilder jag måste ladda upp här ;)
Iaf, så var jag hos Skottas igår, började o mocka, sen när jag var helt klar red jag till Nilla och Elvan, red lite dressyr med några bommar - tre travbommar på ena långsidan och två galoppbommar på andra. Vet inte avståndet exakt men ja. Det gick superbra, Skottis var jätte fin, Nilla fotade oxå, men som sagt funkar inte vårt internet så jag kan inte ladda in några nya bilder, åh vad jag blir irriterad på det ... Aja ni får stå ut ;)
Hur som ska jag gå till skolan idag, simning sista lektionen, inte kul..








Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?