Moppe + Jag = stort *gilla*
2011-02-27 / 14:46:13 / Allmänt

Nu känns det verkligen som om jag e frisk, yey ! :D Hur som helst, jag e ju 15 år nu, vilket innebär att jag får köra moppe! ;) Så nu när jag börjar bli 99% frisk och det är + grader ute, ska jag börja övningsköra. Helt underbart! Kunna åka iväg till stallet närsom utan att man behöver tvinga sina föräldrar köra hit och dit :P

Aja, idag fyller farfar år, så familjen åker dit, alltid lika kul ju ! ^^ & Linn Olsson från teamsl fyller ju oxå år idag, besök bloggen och gratta henne vetja! :D Det blir man ju alltid glad av.

Jag får se om jag kommer på nåt roligt att skriva, så fixar jag ihop ett tidsinställt till er senare ikväll när jag är iväg, men släng in nån kommentar vad ni vill läsa om så blir det bättre ju ! ;)






Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?