Min morgondag är planerad.
2011-02-27 / 21:51:29 / Allmänt

Jag har fulla planer för imorgon, hänger med Emma & Tina till deras skola, bara för jag inte har träffat dom på suuper länge :) Så sen joinar jag dom hem, hänger med dom till stallet och ska även rida Ingo lite (emmas söte ponny) Blir bara lite lugnt för att hålla igång han, för emma har typ skadat benet, eller nåt :P Kanske kan tvinga Emma att fota lite, så det kan komma lite nya bilder upp här på bloggen, hehe ;)


& såhär ser söta Ingo ut, gullig eller vad? :) (lånad bild från Emmas FB)


♥ SKRIVET AV Madeleine Johansson

sv: Aha ;) Allsvenskan börjar klockan 3 tror jag det var :) & eliten är dagen innan! ska du kolla på ngn av dom? ^^

DATUM: 2011-02-27 | TID: 22:03:39
BLOGG/HEMSIDA: http://showjumpers.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?