Dag 2 – Det bästa/sämsta med min häst
2011-02-24 / 10:07:21 /

Ja, det bästa och sämsta med min häst.. Det bästa med Skottas är nog nästan allt med han, att han är så snäll i hantering. Ja att han inte gör nåt dumt, man känner sig säker både från marken och uppe på hästryggen med han. Jag tycker inte det finns mycket dåligt med Skottis faktiskt..

Kan ju ta lite om Hugo oxå; Det bästa är ju att han är så grymt arbetsvillig innom ridningen, så lätt att jobba med oavsätt vad det är för övningar, så är han väldigt positiv till det. Jag anser inte att han har nån dålig egenskap, för egentligen har ingen häst nåt dåligt om sig, mer än vad ryttaren gör det till.

Dag 1 - Presentera mig och min häst
Dag 2 – Det bästa/sämsta med min häst
Dag 3 – Redskap/utrustning jag inte klarar mig utan
Dag 4 - Favoritbilderna på min häst
Dag 5 – Något annorlunda med min häst
Dag 6 - Det här shoppar jag helst i hästväg
Dag 7 - Min favoritgrej i stallet
Dag 8 - Min hästs vardagsoutfit
Dag 9 – Mitt bästa hästminne
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - En bild på stallet och omgivningen
Dag 12 - Det här saknar jag
Dag 13 – En ny tagen bild och 5 punkter som beskriver min häst
Dag 14 – Varför får ridning mig att må bra
Dag 15 – Något jag och min häst har gjort som jag är stolt över






Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?