Dag 1 - Presentera mig och min häst
2011-02-23 / 12:39:23 /

Ja, har ju redan gjort en liten pressentation av mig så jag kan ta och berätta lite mer om hästarna.

Double Scotch är en D-ponny skimmel som jag nyligen börjat rida, har inte ridit han jätte mycket än, men både dressyr och hoppning har vi hunnit med. Skottas som vi kallar han är hur snäll som helst, kan stå i stallgången utan att vara uppbunden och bara stå där. I dressyren är han hur snäll som helst, inte en häst man bara kan "sitta" på, utan man får jobba han. Sen hoppningen är han supersnäll i, hoppar allt i alla lägen! Vår första tävling blir den 6 mars på hfrk, en LD.

Happy Hugo är en C-ponny jag började rida på ridskolan hfrk, redan efter första lektionen med han var jag förälskad i han, fortsatte jobba med han och nu känner jag han utan och innantill. Lite svår i dressyren, kan bli het och lite stark annars är han super i dressyren. Hoppningen är han super i, hoppar allt! Har även hoppat SM, mer vet jag inte om det.

Dag 1 - Presentera mig och min häst
Dag 2 –
Det bästa/sämsta med min häst
Dag 3 –
Redskap/utrustning jag inte klarar mig utan
Dag 4 -
Favoritbilderna på min häst
Dag 5 –
Något annorlunda med min häst
Dag 6 -
Det här shoppar jag helst i hästväg
Dag 7 -
Min favoritgrej i stallet
Dag 8 -
Min hästs vardagsoutfit
Dag 9 –
Mitt bästa hästminne
Dag 10 -
Mina drömmar
Dag 11 -
En bild på stallet och omgivningen
Dag 12 -
Det här saknar jag
Dag 13 –
En ny tagen bild och 5 punkter som beskriver min häst
Dag 14 –
Varför får ridning mig att må bra
Dag 15 –
Något jag och min häst har gjort som jag är stolt över


♥ SKRIVET AV Denice

om Hugo så vet jag att Ebba ägde honom innan men jag visste inte att han hade gått SM :)

DATUM: 2011-02-23 | TID: 13:13:02
BLOGG/HEMSIDA: http://ponnysmurfarna.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Emma Berg

Ja, jag fick reda på att han gått SM av min ridlärare :)

DATUM: 2011-02-23 | TID: 13:19:11
BLOGG/HEMSIDA: http://hastekipage.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?