Sommarkänslor! :D
2011-04-18 / 15:46:31 / Allmänt

Idag åkte jag till Skottas runt 10 tiden, mockade sen red jag till Nilla och Elvan så red vi i paddocken tsm. Red lite dressyr. Det gick lite segt i början, men efter att jag travat fram så gick det mycket bättre. Och galoppen arbetade han jättebra! :) Jag jobbade mest på volter, och lite ökningar som blev bättre på slutet. Så jag är väldigt nöjd över ridpasset. Fotade några mobilbilder också men är hos Klara och det går inte att ladda över bilderna :( Så det får vi vänta med tills jag är hemma imorgon, om vi inte lyckas fixa det!
Och igår var det träning på Viarp inför påskshowen, och det gick jättebra. :) Sen hängde jag med till Bellman med Klara, för hon o Alice skulle träna lite gymkhana, sen åkte jag hem.
Och nu sitter jag här hos Klara, ska snart duscha sen ikväll blir det mys med mina älsklings tjejer, så updaten blir lite som vanligt, dåligt.


måste också bara tillägga att jag red i bara en piké tröja idag, HELT UNDERBART! älska vädret! :D




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?