Onsdag 6/4
2011-04-07 / 20:25:12 / Allmänt

Skolan var helt ok, hade bara två lektioner på hela dagen, rätt skönt kan jag säga ;) Sen ridningen då, hade Montoto faktiskt, ville ha Hugo men han skulle redan gå tre lektioner, menmen. :( Montoto är ju väldigt duktig i hoppning, hoppar exakt allt, det är bara att styra henne så fixar hon resten. Men i dressyren är hon helt annorlunda, har högt huvud och bara ökar hela tiden. Så jag bestämde att jag skulle ha gummiband på henne - Och shit vilken skillnad från sist jag red henne utan nåt. Montoro gick helt underbart redan från början ända fram till slutet, så jag är sjukt nöjd med henne. :) Vi jobbade mycket på volten, men i slutet övade vi halt uppe på medellinjen också, och det gick jättebra! ;) Så jag är jättenöjd med lille ponnyn.


tycker denna bilden är rätt passande där båda ponnysar är med på bilden.

Sen åkte jag o Nilla direkt till stallet, mockade först till Skotti, sen red jag över till Elvan. Nilla hade byggt upp lite hinder, två bommar på sockerbitar på ena sidan av båda volter, sen ett kryss vid långsidan med en bom före - så det blev som en mini studs för Skottas. Början hittade jag inte takten, men med lite hjälp av Nilla fick vi till det på slutet och han hoppade super ! :D Riktigt nöjd efter ridpasset! :)





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?