Onsdag 13/4
2011-04-14 / 18:21:53 / Allmänt

♥Red Hugo på hfrk, brukar oftast ha gummiband på han i dressyren, för annars är han så vinglig, spänd och stark, men jag tänkte prova utan denna gången för att se om det gick bättre. Men nej. Han kändes lite okoncentrerad, och ville inte alls gå i form, inte ens på tyglen. Så Helen sa att mina händer fick "vara ett gummiband", så fick sitta med ½m's avstånd mellan händerna och kände mig allmänt okunnig. Lite då och då gick han fint, men i största allmänheten gick det inte sådär jättebra. Men jag är ändå nöjd på ett sätt, fast att det inte gick så bra. Men jag kör med gummibandet nästa gång, för han blir mycket lugnare och mer koncentrerad då. ;)

bjuder er på några mobilbilder;



världens finaste enligt mig. ♥

Sen åkte jag till Skotti direkt efter hfrk, mockade sen tvättade jag av benen på han, han var inte sådär super vit, mer åt det gråa hållet, haha. :P Red lite dressyr i paddocken, övade lite på volter och övergångar. Jätte duktig var han. Red även igenom LC:2 programmet, men vi såg väl lite muppiga ut, hehe. Programmridning är väl inte det vi båda är bäst på ;) Sen skrittade jag av han på grusvägen lite och hade mysigt med han :') ♥




i love you more and more. ♥


♥ SKRIVET AV Hästryttaren

Super fin blogg!

Hoppas du får en trevlig påsk :)



Kika gärna in på min blogg!

DATUM: 2011-04-17 | TID: 20:42:10
BLOGG/HEMSIDA: http://hastryttaren.blogg.se/
♥ SKRIVET AV L&E - Tävlingsryttarnaa

Hejsan!

Väldigt fin blogg, vi kör uppdatering på våran blogg en gång varje timma om allt möjligt. Har du något förslag vad vi skulle kunna skriva om som skulle just få dig att läsa är du välkommen att höra av dig! Annars hoppas jag bara du lämnar ett hovavtryck på våran blogg! Trevlig dag // Linnea genom tävlingsryttarnaa

DATUM: 2011-04-18 | TID: 14:00:19
BLOGG/HEMSIDA: http://tavlingsryttarnaa.blogg.se/
♥ SKRIVET AV sannalitens.blogg.se

Ha en fin kväll sötnos :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

DATUM: 2011-04-18 | TID: 22:56:48
BLOGG/HEMSIDA: http://sannalitens.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?