Oj, har nästan glömt bloggen!
2011-04-24 / 18:33:23 / Allmänt

Jag har nästan glömt att blogga, soo sorry!
Vi hade genrep till påskshowen igår, och det gick superbra! Jag kan lova er att det är något ni borde åka och kolla på, för det kommer vara en massa skojj! :D Har jag tid kommer jag fota så mycket jag hinner, om jag inte ska vara funktionär dvs. Så kameran kommer ju klart med. Ja, och mitt internet funkar inte, igen. *suck* Med det menar jag mer på att jag inte kommer åt några bilder till intertet, för jag har fixat hjälp med header/design eftersom jag tydligen inte har nån nu, man ser ju inget :( s



Idag har jag knappt gjort nåt alls.. Krängt en massa cookies så det är lite bud på att gå ut och springa en runda innan det sätter sig på kroppen, haha. Men nu har jag inte mer och skriva, så vi hörs imorgon och jag hoppas vissa av er läsare vill komma och kolla på Viarps påskshow! :)





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?