Morgondagen
2011-04-21 / 22:36:04 / Allmänt

Imorgon åker jag till Skottas, ska nog rida i paddocken tror jag. Kanske tar fram några bommar och övar lite markarbete, men jag har så svårt att komma på övningar så oftast blir det bara att jag rider samma saker hela tiden, det blir lixom ingen variation bland övningarna. Fast nu är jag fast besluten om att jag ska rida markarbete imorgon, så jag får sätta hjärnan i arbete och tänka efter en bra övning.
Ni får ju jätte gärna komma med tips om ridövningar! :)
Vi har haft superbra markarbetes övningar på HFRK, men sen har jag inte minne nog till att komma ihåg det, så ja.. Men jag tror jag har lite ideér jag kanske kan använda mig av ;) Aja, nu ska jag inte trötta ut er på en massa tråkig text.


favorit bild i repris. ♥





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?